Saturday, June 30, 2007



Scenario: Mail Deliverer Job

Me: Good day Miss.

Old lady: Good day. Do you have any mail for my husband? You see, it's his birthday today and he is quite anxious for cards. ^_~

Me: Oh, congratulations mister!

Old man: Thank you. I reached 60 today!

Random old lady: Hey, you should congratulate HER!

Me: Huh?

Random old lady: Yes, I saw you in the newspaper. Congratulations with your first book; and in English too! I said to my husband: Look, that's our maildeliverer!


I'm so not kidding. Sure, this was the short version, but still... A second old lady recognised me too; and said she finally knew my name after all these years I delivered her mail ^_^

You can find the newspaper article here. (Alas, Dutch only T_T)

3 comments:

Yfke van Vuurden said...

Hoi Kim,
Da's lang geleden.
Mijn moeder belde me vanmiddag met het nieuws dat je in de
Molenkruier stond omdat je boek (nou ja, deel 1) is uitgegeven.
Daarom wou ik je op deze manier, ondanks dat we elkaar al heel lang
niet meer gesproken hebben, enorm feliciteren met de uitgave van je
allereerste boek! Ik ben echt ontzettend trots op je omdat je door bent
gegaan met je verhaal en het uit hebt laten geven en ik verwacht dat dit
niet je laatste publicatie zal zijn. Echt heel erg leuk voor je.
Ik hoop dat je veel goede reacties hebt gekregen en nog zal krijgen.

groetjes,
Yfke

Mene said...

Ah, je tekening staat ook hier (^_^) . Ik vind hem echt heel leuk!

Verder is dat een leuke conversatie :)
Vandaag was mijn laatste dag als postbode en ik had de wijk waar ik woon, was wel grappig XD Nooit gedaan en toch weet ik alle straten te vinden...

Kitty Ocean said...

Waaah! Yfke! Lang geleden!!

En bedankt Selene ^_^ En ik denk dat als ik mijn laatste dag heb, dat ik dan de B wil. Mijn eigen vertrouwde wijk die ik al zo'n 6 jaar loop..... ik werk er al te lang XD Vandaar dat mensen mij herkenden XP